Perth, 9 juli
9 juli 2011 - Perth, Australië
Zaterdag = boodschappendag dus zijn we vanmorgen iets vroeger opgestaan om de inkopen te doen voor de komende dagen. We hebben speciaal gelet op de aanbiedingen omdat de prijzen in het noorden nog hoger liggen en daarom wat extra hoeveelheid ingeslagen. De prijzen zijn hier verpest omdat de mensen die in de mijnen werken onbehoorlijke salarissen betaald worden. Volgens enkele Australiers die we hier over spraken verdient een eenvoudige mijnwerker tussen de AUD 140.000 en 180.000 per jaar, omgerekend 105.000 tot 135.000 euro.
De rest van de ochtend zijn we bezig geweest de camper voor te bereiden op de komst van zwager Gerard die vanmiddag aankomt. Even na vieren liep hij de aankomsthal binnen en kon hij zijn vrouwtje in de armen sluiten. Naar eigen zeggen had hij een voorspoedige reis gehad, maar voelde hij zich toch aardig geradbraakt na bijna een etmaal reizen.
Hiermee sluiten we deze episode met ons drieen af: samenvattend was het bedroevend weer, blijven we schrikken van de prijzen voor brandstof en etens- en drinkwaren, maar waren onze uitstapjes boeiend en maakten de reis helemaal de moeite waard.

kan Lydia het wel aan met 3 mannen??????????
Zijn ze in de tussentijd ook opa en oma geworden
trouwens??
groetjes en een fijne tijd Petra en Cor