Toegift

24 mei 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

P1000917P1000912P1000909P1000899P1000898IMG_6424IMG_6429Met een kleine omweg weer terug gereden naar Lake Mead ook onze eerste pleisterplaats toen we van start gingen.

De omweg ging door De Valley of Fire ook al weer een favoriete plek voor film- regisseurs en dergelijke. Het was er bloedheet en we besloten er daarom niet te gaan kamperen en door te rijden naar deze plek aan het stuwmeer.

Wat we er van gezien hebben was de moeite waard zoals de foto's zullen bewijzen, maar na alle keien en woestijnen die we tegengekomen respectievelijk doorkruist hebben was het met deze temperatuur iets teveel gevraagd om voor de laatste keer de nacht in de woestijn door te brengen.

Dus gisteravond tot laat voor de camper aan het meer gezeten te hebben bij een heerlijke temperatuur en dat was dat toch een heel goede keuze.

Zo dadelijk vertrekken we naar Las Vegas voor de laatste twee dagen waar we de camper nog moeten schoonmaken en Lydia nog alles wil schoonwassen.

Als we nog tekst en foto's aan jullie zullen laten zal dat hoogstwaarschijnlijk uit het nachtleven van die grote stad komen.

Ik ben ook benieuwd!