Laatste national

23 mei 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

IMG_6417IMG_6416IMG_6415IMG_6414IMG_6406P1000864IMG_6388IMG_6381P1000827P1000779Zondag 22 mei Opnieuw een schitterende dag vanmorgen met een wolkeloze blauwe hemel en vrijwel windstil. Op tijd weggereden naar ons laatste nationale park Zion en dat was een mooie rit met overal fraaie begroeiing en mooie uitzichten, dit is onze opvatting over hoe natuur moet zijn. Om toegang te krijgen tot het park moesten we door een lange donkere tunnel waar ik zelfs in het midden moest rijden om er heelhuids door heen te komen en dat kostte dus $ 15 extra. Aangekomen op de camping middels een shuttlebus naar het visitor center en daar gevraagd naar de things to do en must see. Deze volgens plan uitgevoerd met een wandeling langs de rivier met Gerard van zo’n vier kilometer lengte en niet al te spannend. De uitkijkpunten bezocht en gefotografeerd en na een bezoek aan het museum met een film weer aangesloten bij Lydia en Ted. Vanavond bbq verzorgd en nu zitten we te wachten op verbinding met het internet dat tot dusver niet lukt vandaar dat ik het maar weer op Word voorbereid. We moeten eigenlijk nog een nieuwe camping voor morgen uitzoeken, misschien moeten we dat uitstellen tot morgen.