Kuala Lumpur

26 augustus 2011 - Sydney, Australië


Kuala Lumpur, 26 augustus

Omdat we even tijd over hebben heb ik geprobeerd om de foto's sinds 16 augustus vanaf Canberra te downloaden. Het gaat om foto's die Ted gemaakt heeft en door capaciteitsproblemen met de internet-verbindingen op de campings niet verzonden konden worden. De oorzaak lag eigenlijk bij Ted zijn toestel omdat bijna alle foto's boven de grootte van 5 mb waren en dat vaak een capaciteitsgrens is. Ze zijn er nu allemaal opgezet, dus als jullie geinteresseerd zijn; ga dan nog even terug naar 16 augustus in Canberra en vanaf daar tot gisteren om nog veel hele mooie foto's van onze reis te bekijken. Als ik thuis ben schrijf ik nog wel een epiloog of zoiets, dus sluit ons reisverslag nog niet af!

1 Reactie

  1. John en Lilian:
    26 augustus 2011
    Nou Joop, ik zie uit naar jouw terugkomst en mondelinge verhalen over de belevenissen.
    Groetjes.