Abany, 1 juli
1 juli 2011 - Albany, Australië
Albany, 1 juli
Gisteravond en vannacht veel wind en regen gehad, maar de camper heeft er niet onder geleden.
Wel hebben we steeds last van water in de caravan, dat via de douche het gangpad in komt lopen.
Het probleem is bekend maar de oplossing (nog) niet en we hebben extra handdoeken meegekregen om het droog te wrijven.
Vanmorgen zijn we de stad ingegaan voor boodschappen en een korte kennismaking met het centrum. Aardig maar niets om over naar huis te schrijven.
Vanmiddag zijn we naar het oude Walvisstation gegaan, waar ze ons een poot hebben uitgedraaid met een entreeprijs die niet AUD 18 p/p was zoals aangeven in de boeken, maar zelfs voor twee man met seniorenkorting en Lydia zonder nog AUD 74 voor ons drieën was.
Het verhaal en de beelden waren echter fascinerend en zo werd het bezoek toch nog alleszins de moeite waard.
Het weer was echter hopeloos met veel wind, regen en hagel maar tussendoor hebben we toch nog een bezoekje kunnen brengen aan twee natuurfenomenen die via de foto’s voor zichzelf spreken.
2 Reacties
-
Dieuwke:1 juli 2011Nou mams, heb jij even mazzel mag je zonder seniorenkorting naar binnen.
-
Linda:1 juli 2011En waar zijn die foto's dan van die natuurfenomenen? By the way: je hoeft op dit moment niet in Australie te zijn voor natuurgeweld, in Vught waren afgelopen zo'n beetje alle bomen uit de grond gestormd. Zo zijn jullie ook weer op de hoogte van het Nederlandse klimaat :-)
