reis naar Amerika

10 april 2016 - Esbeek, Nederland

Het uur U nadert met rasse schreden, nog 13 uur te gaan voordat we aan boord klimmen van het toestel dat ons naar Houston in Texas brengt en daarna nog enkele uren vliegen naar Las Vegas.

Vanmiddag de reistas ingepakt die toch aanmerkelijk lichter was als die van vijf jaar geleden naar Australië en mijn rugzak is nog vrijwel leeg.

Door alle werkzaamheden aan ons gastenverblijf is van de voorpret aan de reis weinig terecht gekomen en al het voorwerk is dan ook door Gerard en Lydia gedaan.

Ik durf gerust te stellen dat maar weinigen zo grondig alles hebben voorbereid als die twee; zelfs alle campings onderweg zijn bekeken en geïnspecteerd via Google Earth. En geloof het of niet ook alle Walmart's zijn in kaart gebracht en waarschijnlijk ook nog alle benzinestations met gunstige prijzen.

Het programma van alle te bezoeken Nationale Parken is vastgelegd met uitzondering van Yellowstone Park, omdat niet zeker is dat het park toegankelijk is vanwege nog aanwezige sneeuw.

Het zou ontzettend jammer zijn als het bezoek aan " Old Faithful " niet zou lukken, maar laten we optimistisch blijven en misschien begint ons geluk morgen al aan de speeltafels in Las Vegas en starten we onze reis als nieuwbakken miljonairs.

Ik denk dat die gedachte me met een glimlach zal doen inslapen straks.

Groetjes van Lydia, Gerard, Ted en mij

1. Huub:
    11 april 2016
    goede reis, behouden thuiskomst en veel genieten allemaal, wij passen wel op Chrisje
  2. Ine:
    13 april 2016
    Veel plezier, ik ga jullie zeker volgen. Groetjes uit Loon op Zand
  3. Dinie:
    14 april 2016
    ik wens jullie een goede reis
  4. Cor&Linda:
    14 april 2016
    Waar blijft de foto van die decadente camper?? Veel plezier gewenst de komende weken en als ome Huub even geen tijd heeft om op Chrisje c.q. " ons mam" te passen dan zullen wij die honneurs waarnemen