Perth 22 juni
22 juni 2011 - Perth, Australië
Vandaag zonnig weer, aangename temperatuur en wij naar Fremantle voor de medicare card en vervolgens naar Perth City voor het toeristenbureau.
Een aardige stapel brochures meegekregen waardoor we aan de studie moeten vanavond.
In de City naar de overkant van de Swan River gestaard waar vroeger ons ouderlijk huis stond,
dat niet meer te zien is, gesneuveld onder de vernieuwingsdrang naar luxe appartementen.
Samen nog wat herinneringen opgehaald over die tijd inmiddels een halve eeuw geleden.

Geniet er met volle teugen van, ook groetjes aan de rest vd familie,
petra en cor
Fijne reis voor jullie
Wat een mooie camper hebben jullie gehuurd. Ik wens jullie allemaal een fijn reis. En misschien zie ik jullie nog wel eens op een foto. (Ben zo benieuwd hoe de broers en zus van Joop eruit zien)
groetjes,
Wil
ps. Ik vind het erg leuk om jullie te volgen.
wat een prachtige camper is het geworden . Slaapt het ook wat lekker?
Geniet maar lekker daar..
Nou hier hebben we flinke buien en daar zit ik niet op te wachten. Het is natuurlijk wel goed voor de natuur dus mopperen we maar niet. Groeten van de kruikezeikers. M en W
Zo de lezen is het wel een reis met mooi weer slecht weer wel wat hindernissen maar toch wel leuk.Lydia kun je het toch wel aan met die mannen,of wordt je verwend.Nou tot horens gr.Jeanne en Piet