Luxemburg

31 oktober 2014 - Berdorf, Luxemburg

Vandaag was het in het begin nog mistig maar tegen de middag trok het open.

De temperatuur is goed, was zelf warm met het wandelen.

We hadden alleen maar een fleece-trui aan en dat was nog te warm.

Het hele circus van de filmopname is weer weg.

Waar de film over ging weten we niet.

Er stonden wel 6 wagens van http://www.lcf.lu dan nog een aantal vrachtwagens en niet van die kleine wagens met opnameapparatuur.

Een vrachtwagen met een complete keuken erin.

Verder deden er prachtige wolfshonden aan mee, van http://www.filmwolf.de. 

Was wel leuk om dit alles zo eens te zien al die bedrijvigheid.

Heel de parkeerplaats van de school was 2 dagen bezet.

Er zijn vandaag weer een aantal caravans bijgekomen het is gezellig druk hier.

 

3 Reacties

  1. Linda:
    1 november 2014
    Liepen er echt van die prachtige zwarte wolfshonden rond ? Wow wat mooi zeg, pas maar op dat ze Lobke niet op peuzelen :-)
    Ik dacht dat daar nooit iets te doen was daar in dat Ubersaaie Berdorf…..moet ik misschien mijn mening maar weer iets bijstellen. Gisterenavond was ik nog hard aan het studeren om 20.30 uur en toen kregen we telefoon dat de les vandaag niet doorging,de docent is ziek……..joepie heb ik zo maar een vrije dag en dat met deze temperaturen, het wordt vandaag ongeveer 18 graden hier en ruim zon, wat lekker ! Nou genieten jullie daar, doen wij het hier xxx
  2. Thijs en Annie:
    1 november 2014
    Wat leuk met al die spannende dingen in de omgeving. Het zal wel mooi zijn met al die herfstkleuren en dan ook nog dit mooie weer erbij. Het lijkt hier ook wel zomer, ik zit lekker buiten.
    Veel plezier.
    Liefs annie
  3. Piet en dinie:
    3 november 2014
    goed te lezen dat jullie een goede vacantie hebben en ook goed weer