Het is heerlijk om te zien en te horen hoe jullie genieten. (Ik heb ook al wat foto's aan de klas laten zien.)
Geniet ervan en we volgen jullie op de voet.
Denise en Wil
Linda:
1 juli 2011
Barry zegt net dat hij ook zo achterop de fiets mee wil, we hebben hem proberen uit te leggen dat hij daar toch echt een tikje te groot voor is maar hij vindt dat als deze hond mee kan er voor Barry ook wel plek is :-)
Het is heerlijk om te zien en te horen hoe jullie genieten. (Ik heb ook al wat foto's aan de klas laten zien.)
Geniet ervan en we volgen jullie op de voet.
Denise en Wil