Esperance, 28 juni

28 juni 2011 - Esperance, Australië

 

Esperance, 28 juni

Vanmorgen weer om zes uur uit bed, we hebben ons voorgenomen om als we een langere rit gaan doen om dan elke keer om zes uur op te staan, waarbij we de voorafgaande avond ons hebben geschoren ( Ted en ik) (Lydia niet hoor) en dan zo snel mogelijk te vertrekken.

Deze rit van 390 km verliep zeer voorspoedig en om 13.00 uur waren we al op de camping.

Omdat de weersvoorspellingen niet gunstig zijn, hebben we besloten de tour over de Great Ocean Drive meteen maar te maken nu het nog droog was en de wind meeviel.

Wat een prachtige rit was dit; op verschillende plaatsen hebben we genoten van het uitzicht over de zee – herstel- oceaan met z’n magnifieke groen/blauwe kleur die we ons alle drie nog zo goed wisten te herinneren.

 

1 Reactie

  1. Elly & Chris:
    28 juni 2011
    Joop,
    Wat lees ik om 6 uur op.......... dat is vast afzien.
    Moet je straks weer afkicken als je terug bent-;)

    Hoe ervaren jullie het om terug te zijn komen er veel verloren gewaande herinneringen boven?
    We volgen jullie met veel plezier.......
    Liefs,
    Elly