Hollywood

30 april 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

P1000290American BeautyMet de bus naar het centrum en vervolgens met de metro naar Hollywood, in dit geval drie uur reizen. Dat is niet zo gek als je bedenkt dat de agglomeratie Los Angeles 13 miljoen inwoners telt.

Vanzelfsprekend kom je dan onmiddelijk terecht op de Hollywood Boulevard met de Walk of Fame. Hoeveel filmsterren en/of anderen daar in de sterren vernoemd worden is mij niet duidelijk, maar na 10 minuten wordt je duizelig van het lezen.

En wordt je niet duizelig van het lezen dan wordt je wel stokdoof van alle geschetter dat uit de winkels komt of van de optredende straatartiesten.En dat zijn er veel, heel veel, van American Beauty en Superman tot Zorro.

Samen gevat is het eigenlijk één grote kermis, we denken dat senioren er minder plezier aan beleven, de enige uitzondering was Gerard. Hij vond alle drukte  wel aardig. Vermoedelijk komt dat omdat hij misschien in de Heer is gegaan, er waren genoeg evangelisten kennelijk om hem van het padje af te brengen.

Enig amusement hebben wij er niet aan kunnen ontdekken en het beraad straks moet uitwijzen of we nog een dag willen blijven of dat we morgen inpakken en wegwezen.

1. Ine:
    1 mei 2016
    Toch een hele belevenis lijkt mij, nog veel reis plezier, groetjes Ine en Berry